De reis #1 ~zaterdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu De reis #1 ~zaterdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu

De reis #1 ~zaterdag

Door: Renske Mulder

Blijf op de hoogte en volg Renske

12 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo iedereen,

We zijn zaterdag 6 februari aangekomen in Cape Town en daar kwamen de buddy's ons ophalen. Vervolgens zijn we met de schoolbus van de Emil Weder school met z'n allen naar Genadendal gereden. Iedereen moest naast z'n buddy zitten, zodat je elkaar een beetje beter zou leren kennen. Die van mij is best stil en vragen moeten steeds van mijn kant komen, wat ik best jammer vind.

Het hostel waar we verblijven had ik heel anders verwacht. Het is best groot en we hebben een gezamenlijke keuken en 3 kamers met de leerlingen. De leraren slapen in een apart huisje ernaast.

Die middag zijn we ook nog even het dorpje gaan verkennen. De winkeltjes zijn best klein en apart. 's Avonds aten we pasta en hebben we nog heel veel kaartspelletjes gespeeld.

Renske

Hoi ik ben Renske, Zoals sommige van jullie al wel weten ga ik samen met een paar andere leerlingen van school naar Zuid-Afrika voor mijn internationale stage. In dit blog deel ik al mijn ervaringen.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Totaal aantal bezoekers 1949