De reis #5 ~woensdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu De reis #5 ~woensdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu

De reis #5 ~woensdag

Door: Renske Mulder

Blijf op de hoogte en volg Renske

15 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo iedereen,

Woensdag zijn we eerst weer naar de school van onze buddy's geweest. Iedereen was nu alleen erop voorbereid dat er niks ging gebeuren in de lesjes, dus we hadden boekjes mee genomen om in te schrijven en kaarten. Zo werden de lesjes al een stuk leuker. Na een paar lesjes hadden we van Freek nog een sportlesje die hij had voorbereid. In het begin snapte de buddy's het nog niet zo goed, maar later begonnen ze het te begrijpen en het was best leuk.

's Middags zijn we met de buddy's mee naar huis gegaan. Eerst liep ik samen met m'n buddy naar haar huis, wat maar ongeveer 5 minuutjes lopen was in de hitte. Daar ging ze zich omkleden omdat ze haar schooluniform nog aan had. Ik heb even met haar moeder gepraat en die zei dat mijn buddy best stil was, maar ook wel kan praten als ze dat wil. Dus ik hoop maar dat dat ook gebeurd. Ik vond het huis nog best mooi opzich. Ik had had het heel anders verwacht, maar het was gewoon van steen en ze hadden er een creche in het huis zitten, die van haar moeder was. Daarna kwam Celine met haar buddy en daarmee zijn we naar een picknick plek gelopen, waar we Robin en Simone en hun buddy's tegenkwamen. We hadden muziek op en het was een best wel gezellige middag uiteindelijk.

's Avonds hadden we een bijeenkomst met z'n allen waar we om de beurt moesten vertellen wat we die dag hadden gedaan en wat voor indruk dat bij ons maakte. Dit hadden we dinsdag ook gedaan en er moesten ook een paar mensen huilen, omdat ze hun emoties niet helemaal een plekje konden geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Hoi ik ben Renske, Zoals sommige van jullie al wel weten ga ik samen met een paar andere leerlingen van school naar Zuid-Afrika voor mijn internationale stage. In dit blog deel ik al mijn ervaringen.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 1951

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika 2016

Landen bezocht: