De reis #4 ~dinsdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu De reis #4 ~dinsdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu

De reis #4 ~dinsdag

Door: Renske Mulder

Blijf op de hoogte en volg Renske

12 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo iedereen,

Op dinsdag moesten we om kwart voor 5 ofzo op. Lekker vroeg. We moesten namenlijk naar Kaapstad rijden. Eerst gingen we naar een basisschool, waar een man, Rio, de leerlingen iets uit ging leggen over fit zijn en daarna konden ze gaan voetballen. Wij konden ondertussen met kinderen die in de wissel stonden een beetje praten en dat was wel heel leuk. Daarna zijn we ook nog naar een andere basisschool geweest waar we precies hetzelfde deden.

Die middag gingen we naar een hele grote sloppenwijk. Het zag er echt verschrikkelijk uit. Het mooie was wel, dat midden in die sloppenwijk een mooi voetbalveld zat. Dat was van een organisatie, safe hub, waar de kinderen uit de sloppenwijk lekker konden voetballen en enthousiast zijn. Daar zijn wij ook heen geweest en hebben we gevoetbald. Ik vond het echt super leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Hoi ik ben Renske, Zoals sommige van jullie al wel weten ga ik samen met een paar andere leerlingen van school naar Zuid-Afrika voor mijn internationale stage. In dit blog deel ik al mijn ervaringen.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1937

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika 2016

Landen bezocht: