De reis #7 ~vrijdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu De reis #7 ~vrijdag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu

De reis #7 ~vrijdag

Door: Renske Mulder

Blijf op de hoogte en volg Renske

15 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo iedereen,

Vrijdag hebben we in de ochtend social services gedaan samen met onze buddy's. Dit wil zeggen dat je gaat helpen in de gemeenschap en iets voor ze kan betekenen. Ik moest samen met een groepje naar M.O.M (mind over matter), een organisatie die ervoor zorgen dat mensen met een handicap het leuk hebben. Van maandag tot donderdag komen daar een aantal mensen met een handicap

  • 16 Mei 2016 - 13:15

    Daniël Geurts:

    hoi

  • 16 Mei 2016 - 13:24

    Daniël Geurts:

    wat leuk xoxo <'3

  • 16 Mei 2016 - 13:24

    Daniël Geurts:

    <3*

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Hoi ik ben Renske, Zoals sommige van jullie al wel weten ga ik samen met een paar andere leerlingen van school naar Zuid-Afrika voor mijn internationale stage. In dit blog deel ik al mijn ervaringen.

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 675
Totaal aantal bezoekers 1938

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Zuid-Afrika 2016

Landen bezocht: