De reis #3 ~maandag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu De reis #3 ~maandag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Renske Mulder - WaarBenJij.nu

De reis #3 ~maandag

Door: Renske Mulder

Blijf op de hoogte en volg Renske

12 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo iedereen,

Vandaag vond ik het een beetje een aparte dag. We gingen 's ochtends naar de school van onze buddy's, waar we samen met ze lessen moesten volgen. Het was allemaal best chaotisch en ik moest de hele tijd maar bij mijn buddy blijven, anders zou ik niet weten waar ik heen zou moeten. De lessen waren echt heel erg saai allemaal en er gebeurde niks. De leraren liepen heel vaak de les uit, net zoals de leerlingen en ze hielden totaal geen rekening met ons. Wat ik wel heel erg leuk vond, was dat ze een soort van viering hadden tijdens school. Daar ging het koor liedjes zingen en er was een hele leuke sfeer. Ze hadden ook een lunch voor ons gemaakt.

Die middag zijn we naar het museum geweest over Genadendal. Het was niet echt heel erg interessant.

's Avonds kwamen de buddy's bij ons dineren, maar ik heb mijn buddy eigenlijk niet echt gezien. Je zag wel een beetje een splitsing tussen de Afrikanen en de Nederlanders, maar dit wordt later denk ik wel minder.